Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP

Podpora SAP

Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP
Podpora SAP

Podpora SAP

Tímto způsobem získáte nejvyšší možnou optimalizaci práce se systémem a záruku jeho dlouhodobé spolehlivosti. Nejsme noví v této oblasti - poskytujeme dlouhodobé služby zákazníkům po celé Evropě, jako jsou Zeiss, Ferrero, Deutsche Bahn, Schweizerische BundesBahnen, Kaufland, atd. - můžeme Vaší firmě, stejně jako procesům SAP, nabídnout naši servisní službu. Náš sektor je zaměřen především na průmyslové a užitkové společnosti.

Aby vám mohl dobře sloužit systém SAP, vyžaduje odpovídající pozornost věnovanou jeho technickému stavu, způsobu, jakým se provádějí drobné produktivní úpravy, a také potvrzení zpětné vazby uživatelů.

24/7 monitorování systému

Pro naše zákazníky zajišťujeme monitoring a preventivní údržbu klíčových systémů SAP. Monitorovací služba je obvykle poskytována 24/7. Různé aspekty monitorovacích služeb mohou být upraveny tak, aby vyhovovaly specifickým požadavkům zákazníka.

Kurzy SAP User a System Admin

Nabízíme širokou škálu vzdělávacích kurzů pro ekonomy, manažery, manažery lidských zdrojů, manažery výroby a logistiky i IT odborníky. Naše kurzy jsou určeny jak pro profesionály, tak pro začátečníky, s velkým důrazem na intenzivní komunikaci s účastníky o problémech, se kterými se setkávají a možnostech řešení, vyjasnění všech aspektů konkrétní transakce či procesu a projednání problematických bodů. Tam, kde to okolnosti dovolují, preferujeme použití praktických příkladů. Kurzy zahrnují optimální kombinaci osvědčených postupů, inovací a legislativního kontextu.

Provozní podpora

Zajišťujeme návrh a implementaci řešení bežných požadavků zákazníků na změny. Služba je obvykle poskytována v časovém a materiálovém režimu v dohodnutém rozsahu nebo reakční době, přičemž s individuálními požadavky garantujeme nepřekonatelnou intenzitu práce.

KCT Service Desk

Za všechny problémy a incidenty, ke kterým může dojít během provozování systémů SAP, můžeme převzít plnou odpovědnost. KCT Service-Desk je také poskytován v režimu 24/7 s garantovanou minimální dobou zpracování incidentu. Služba je obvykle spojena s profylaktickými aktivitami, vzdělávacími aktivitami a implementací požadavků na změnu, takže naše praktické znalosti o prostředí zákazníka efektivně poskytují nejen reakci, ale obvykle předcházejí neobvyklým situacím. Služba je využívána především našimi zákazníky pro technickou podporu (viz také 24/7 monitoring systému), legislativní včasnost HR včetně zpracování mezd, integračních procesů a scénářů, jakož i výrobních logistických a účetních modulů.